گسترش عملكرد كيفيت

مطالب دیگر:
🔍سوالات کنکور تجربی سال 86 همراه با پاسخنامه🔍آموزش آباکوس🔍سوالات کنکور تجربی سال 90 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور تجربی سال 93همراه با پاسخنامه🔍پاورپوینت آماده در مورد سیمان و هیدراسیون آن🔍جزوه بتن پیش تنیده دکتر تابان🔍خلاصه کتاب مدیریت فراملی و جهانی؛ نگرش تطبیقی🔍سوالات کنکور انسانی سال 91 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 92همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 93همراه با پاسخنامه🔍دانلود پروژه های آماده درس طرح واقتصاد کارخانه باکمترین قیمت🔍دانلود پروژه شبیه سازی برج تقطیر به کمک نرم افزار هایسیس🔍سوالات کنکور ریاضی سال 96 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 90 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 89 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 88 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 87 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 86 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 85 همراه با پاسخنامه🔍سوالات کنکور انسانی سال 94 همراه با پاسخنامه
مقالات مکانیک با فرمت DOC صفحات 11 ر دهههاي اخير با پيشرفت روزافزون علوم و فنون، توسعه فناوريهاي جديد و گسترش ارتباطات، رقابت ميان شركتهاي توليدي و خدماتي جديتر شده است. لري سلدن1 و يان مك ميلان2 در مقالهاي با عنوان: «مديريت نظاممند نوآوري مشتر...

مقالات مکانیک با فرمت DOC صفحات 11

ر دهه‌هاي اخير با پيشرفت روزافزون علوم و فنون، توسعه فناوري‌هاي جديد و گسترش ارتباطات، رقابت ميان شركت‌هاي توليدي و خدماتي جدي‌تر شده است. لري سلدن1 و يان مك ميلان2 در مقاله‌اي با عنوان: «مديريت نظام‌مند نوآوري مشتري‌مدار» آورده‌اند: امروزه رويكرد شركت‌ها به نوآوري، با وجود تلاش‌هاي فراوان از سوي اين شركت‌ها به رشد پايدار، سودآور و مورد رضايت سهام‌داران منتهي نمي‌شود. برنامه‌هاي كسب و كار بسياري از شركت‌ها متناسب با انتظار بازار رشد آنان نيست. شركت‌ها به جاي تلاش براي شناسايي نيازهاي مشتريان و استفاده از اين درك حاصله در جهت نوآوري، پول خود را در آزمايشگاه‌هاي جزيره‌اي تحقيق و توسعه، هزينه مي‌كنند. امروزه كيفيت و مشتري‌مداري به عنوان يكي از چالش‌هاي جدي رقابتي مطرح شده است و حفظ و گسترش بازارهاي داخلي و خارجي، مستلزم ارائه محصولات و خدمات با كيفيت قابل اعتماد از طريق تأمين نيازهاي مشتريان در طراحي و توليد محصولات يا ارائه خدمات است. (QFD)ا3، به عنوان يكي از ابزار مديريت كيفيت جامع4 امكان تحقق خواسته‌هاي فوق را براي صنايع توليدي و خدماتي فراهم مي‌كند.